پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

معرفي، بررسي و نقد فيلم annaatthe 2021

نقد و بررسي بهترين فليم ها و سريال هاي روز دنيا

معرفي، بررسي و نقد فيلم annaatthe 2021

۶۱ بازديد

فيلم كمدي هندي

فيلم سينمايي Annaatthe يك فيلم اكشن و همچنين يك فيلم كمدي هندي و محصول ۲۰۲۱ به كارگرداني سيوا و تهيه‌كنندگي كالاانيتي ماران و تحت برند Sun Pictures است. در اين فيلم راجينيكانث، خوشبو، مينا، نايانتارا، كرتي سورش، جاگاپاتي بابو، پراكاش راج، سوري و ابيمانيو سينگ بازي مي‌كنند. موسيقي فيلم توسط D. Imman ساخته شده است و فيلمبرداري و تدوين به ترتيب توسط Vetri و Ruben انجام شده است. اين فيلم حول رابطه  Kaalaiyan (Rajinikanth)، رئيس دهكده و خواهرش Thanga Meenatchi (Suresh)  مي چرخد.

فيلم سينمايي Annaatthe يك فيلم اكشن و همچنين يك فيلم كمدي هندي و محصول ۲۰۲۱ به كارگرداني سيوا و تهيه‌كنندگي كالاانيتي ماران و تحت برند Sun Pictures است. در اين فيلم راجينيكانث، خوشبو، مينا، نايانتارا، كرتي سورش، جاگاپاتي بابو، پراكاش راج، سوري و ابيمانيو سينگ بازي مي‌كنند. موسيقي فيلم توسط D. Imman ساخته شده است و فيلمبرداري و تدوين به ترتيب توسط Vetri و Ruben انجام شده است. اين فيلم حول رابطه  Kaalaiyan (Rajinikanth)، رئيس دهكده و خواهرش Thanga Meenatchi (Suresh)  مي چرخد.

اين فيلم يكي از فيلم هاي طنز هندي است كه به طور رسمي در اكتبر 2019 معرفي شد و اولين همكاري راجينيكانث با Siva بود. عكاسي اصلي اين فيلم در 11 دسامبر 2019، در آستانه تولد اين بازيگر آغاز شد و در سپتامبر 2021 به پايان رسيد. پروسه تصويربرداري به مدت يك سال و نيم به دليل شيوع بيماري همه گير COVID-19 ادامه داشت. قرنطينه در هند و مشكلات سلامتي راجينيكانت در اواخر دسامبر 2020، توليد فيلم را به تعويق انداخت. فيلم عمدتاً در شهر فيلم راموجي در حيدرآباد فيلمبرداري شد و سكانس‌هاي كمي در چناي فيلمبرداري شد.

معرفي سريال آرشيو 81

 معرفي فيلم هندي

اين فيلم در 4 نوامبر 2021 به مناسبت ديوالي منتشر شد. اين فيلم با نقدهاي منفي از سوي منتقدان و مخاطبان با انتقادهايي با هدف وزن احساسي، سكانس‌هاي اكشن عمومي، طرح قديمي، گروه بازيگران، روايت بي‌مزه، شرورها، ملودرام، فيلم‌نامه، زمان اجرا و ديالوگ دريافت كرد اما بازي و موسيقي راژنيكانت مورد تحسين قرار گرفت.

معرفي فيلم جاليكاتو

خلاصه داستان فيلم Annatthe 2021

كالائيان رئيس روستايي است كه فقط در برابر نيكي و انصاف اخلاقي سر تعظيم فرود مي آورد. اين ايده‌آل‌ها او را به درگيري با ناتادوراي، رهبر دهكده‌اي رقيب كه ترجيح مي‌دهد با ايجاد ترس حكومت كند، سوق مي‌دهد. زماني كه ناتادوراي سعي مي كند زميني را از پيرمردي اخاذي كندبه روز بگيرد، پاتامال، وكيلي را براي دفاع از پرونده او استخدام مي كند. كالائيان حقيقت را در معرض ديد او قرار مي‌دهد و باعث مي‌شود پاتامال عمداً پرونده را رها كند، پس از چند روز، پاتامال و كالايان عاشق هم مي‌شوند. در معبدي در يك روستاي همسايه، ناتادوراي سعي مي‌كند به همراه چند نفر از مردانش به كالايان حمله كند، اما همه آن‌ها شكست مي خورند.

 

 Nattadurai خودش به مبارزه مي‌پيوندد، اما زماني كه Kaalaiyan حاضر به حمله به او در مقابل خانواده Nattadurai نمي‌شود، نظرش تغيير مي‌كند. دنياي كالايان حول محور خواهرش، تانگا ميناچي، مي چرخد ​​كه پس از مرگ پدر و مادرش مجبور شد مستقل شود. هنگامي كه او پس از اتمام تحصيلات خود در شمال به خانه بازمي گردد، برخي از اعضاي خانواده آنها احساس مي كنند كه زمان ازدواج با ميناچي فرا رسيده است و آنها نيز همان را به Kaalaiyaan مي گويند. او كه از اين پيشنهاد مطمئن نيست، با خواهرش درباره اين ايده مشورت مي‌كند و او به او مي‌گويد كه اين تصميم اوست كه بيشترين اهميت را براي او دارد.

ليست برترين فيلم هاي هندي به همراه توضيحات كامل در مجله پلازا در دسترس مي باشد.

 

فيلم annaatthe 2021

بازيگران فيلم هندي برادر 2021

  • راجينيكانث در نقش كالايان (آنات)
  • Keerthy Suresh در نقش Thanga Meenakshi، خواهر Kaalaiyaan
  • نايانتارا در نقش وكيل پاتامال، مورد علاقه Kaalaiyaan
  • خوشبو به عنوان آنگاياركاني
  • مينا در نقش مانگاياركاراس
  • جاگاپاتي بابو در نقش اوداو پاره كار، آنتاگونيست اصلي
  • پراكاش راج در نقش ناتادوراي
  • سوري به عنوان پاچاكيلي
  • ابيمانيو سينگ در نقش مانوج پاره كار، برادر اودهاو پركار
  • بالا در نقش آرجون (دوست مانوج)
  • Kulappulli Leela در نقش مادربزرگ Kaalaiyaan
  • ولا رامورتي در نقش عموي كالائيان
  • ليوينگستون در نقش ايرولندي، شوهر مانگاياركاراسي
  • پاندياراجان در نقش ايديتانگي، شوهر آنگاياركاني
  • ساتيش در نقش ساتياسيلان، برادر آنگاياركاني
  • ساتيان به عنوان برادر مانگاياركاراسي

نقد و بررسي مجله ي اينديا تايمز

چگونه مي توان Annaatthe سوپراستار راجينيكانث را بدون اينكه بي رحمانه آن را حذف كرد، مرور كرد؟ واقعاً چيز زيادي براي گفتن وجود ندارد، به جز ابراز تاسف از اينكه كارگردان سيوا چگونه شراب قديمي را از يك بطري قديمي برداشت و دوباره آن را در يك بطري قديمي ديگر ريخت. برخلاف كابالي يا كالاي پا رانجيت، اين فيلم زيرمتني با معاني عميق‌تر براي بازگشايي ندارد، زيرا ظرافت يا صحبت در مورد مشكلات دنياي واقعي كت و شلوار قوي سيوا نيست. مانند پتا كارتيك سابباراج، Annaatthe هم يك فيلم اكشن هوشمندانه و مفرح نيست كه به كمك نوستالژي باشد.

Annaatthe با يورش آناته به كانال هاي خبري و بحث هاي رسانه هاي اجتماعي كلكته آغاز مي شود. آناته با نام مستعار كالاييان (راجينيكانث) به يكي از بزرگ‌ترين گانگسترهاي كلكته شب‌هاي بي‌خوابي مي‌دهد. از آنجايي كه نبردهاي گروهي با تفنگ و قمه به يك منظره رايج در خيابان هاي كلكته تبديل شده است، ما نمي توانيم حضور پليس را در هيچ كجا پيدا كنيم. به نظر مي رسد كه كل نيروي پليس كلكته و دولت به تعطيلات طولاني رفته اند و به كالاييان، مردي از روستايي محقر در تاميل نادو اجازه داده اند تا شهر را از شر سيب هاي بد خلاص كند.

بهترين فيلم هاي هندي

اين يكي از حفره هاي منطقي متعدد داستان است. ناگفته نماند، درك سيوا از نحوه كار عشق سطحي است. او مي تواند در اتاقي بنشيند و توجيهات اخلاقي مضحكي ارائه دهد تا توضيح دهد كه چرا شخصيت هاي فيلم او به شيوه اي عمل كردند. اما، كسي خريدار آنها نخواهد بود.

جمع بندي

اين فليم توسط بسياري از منتقدين و مخاطبان سينماي هند مورد هجوم و انتقاد قرار گرفت و اخبار و حواشي بي شماري حول اين فيلم در رسانه ها و خبرگذاري ها ايجاد شد. با اين حالي اين فيلم نيز به عنوان يكي از بهترين فيلم هاي كمدي هندي به شمار مي رود.

براي مطالعه ي بيشتر در زمينه اخبار و مقالات معرفي فيلم و سريال مي توانيد از لينك روبرو استفاده كنيد: https://www.plaza.ir/category/movies-tv-shows/

منبع: wikipedia

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.