پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

معرفي بهترين و پرفروش ترين سريال هاي نتفليكس 2021

نقد و بررسي بهترين فليم ها و سريال هاي روز دنيا

معرفي بهترين و پرفروش ترين سريال هاي نتفليكس 2021

۳۰ بازديد

بهترين و پرفروش ترين سريال هاي نتفليكس

نتفليكس در طول چندسال گذشته همواره يكي از بهرين مجموعه هاي تلويزيوني را منتشر كرده است. امروز سعي مي كنيم بهترين و پرفروش ترين سريال هاي نتفليكس 2021 را براي شما معرفي كنيم.

بهترين و پرفروش ترين سريال هاي نتفليكس

نتفليكس در طول چندسال گذشته همواره يكي از بهرين مجموعه هاي تلويزيوني را منتشر كرده است. امروز سعي مي كنيم بهترين و پرفروش ترين سريال هاي نتفليكس 2021 را براي شما معرفي كنيم.

در ادامه با معرفي چند سريال پرفروش نتفليكس در سال 2021 با ما باشيد.

سريال همه‌ ما مرده‌ايم (All of Us Are Dead)

بهترين سريالهاي نتفليكس

شبكه نتفليكس، در پي برداشت تازه‌اي از ژانر فيلم‌هاي زامبي كره‌اي، اعلام كرده است كه قصد ساخت سريال «همه ما مرده‌ايم»، به اقتباس از وبتون معروف Now At Our School را دارد. اين شبكه با لي جي كيو (Lee JQ) به عنوان تهيه‌كننده اين سريال كه در ليست بهترين سريال هاي نتفليكس 2021 قرار دارد، همكاري خواهد كرد.

داستان سريال، به عنوان يك سريال نتفليكس جديد در مورد گروهي از دانش‌آموزان دبيرستاني است كه وقتي در مدرسه‌شان گير مي‌افتند، با وضعيت بحراني شديدي مواجه مي‌شوند، درحالي‌كه يك ويروس زامبي نيز مثل يك آتش پرقدرت به سرعت در حال انتشار است. اين وبتون در كره موفق بوده است و هم‌چنين در كشورهايي مثل اندونزي، تايلند، و تايوان هم با استقبال خوبي مواجه شده است.

استوديوي JTBC Studios به همراه Film Monster هم از تهيه‌كنندگان آن هستند، و اين سريال از شبكه نتفليكس در سراسر جهان اكران خواهد شد. اما برنامه زماني آن مشخص نيست.

معرفي و دانلود فيلم سينمايي جاليكاتو (Jallikattu)

سريال بهتره با ساول تماس بگيري (Better Call Saul)

بهترين سريالهاي نتفليكس

شبكه AMC از تمديد سريال «بهتره با ساول تماس بگيري» كه در ليست بهترين سريال هاي نتفليكس 2021 قراردارد، براي فصل ششم خبر داد كه قرار است فصل پاياني آن نيز باشد و 13 قسمت داشته باشد.

سريال بهتره با ساول تماس بگيري، سريالي آمريكايي است كه اسپين‌آف سريال بريكينگ بد محسوب مي‌شود. در واقع داستان سريال درمورد وكيلي به اسم ساول گودمن است كه در سريال Breaking Bad حضور داشت.

اين سريال كه يكي از بهترين سريال هاي خارجي جديد است، روايت زندگي و اتفاقاتي است كه براي اين وكيل دوست‌داشتني و شياد افتاده و در طول مجموعه به شخصيت ساول گودمن پرداخته مي‌شود. در اين سريال، گودمن براي گرفتن پرونده‌هاي مختلف تلاش مي‌كند تا بتواند پول زيادي به جيب بزند و از رقباي خود پيشي بگيرد اما در اين حين درگير ماجراهاي مختلفي مي‌شود. احتمالا شما با ديدن بهترين فيلم هاي اكشن 2021 و فهرست فيلم هاي اكشن 2018 نيز به وجد بياييد.

پيتر گولد (Peter Gould) به همراه وينس گيليگان (Vince Gilligan)، كه كارگردان بريكينگ بد هم بوده، سازندگان اين مجموعه هستند. جالب است بدانيد به ‌جز ساول گودمن برخي ديگر از بازيگران Breaking Bad در اين سريال حضور دارند. پس اگر بريكينگ بد را ديده باشيد، به احتمال زياد از اين اسپين‌آف هم لذت خواهيد برد.

پرفروش ترين انيميشن هاي سال 2020 را اينجا ببينيد.

سريال كره اي بازي مركب (Squid Game 2021)

پرفروش ترين سريال نتفليكس 2021

سريال كره‌اي «بازي مركب» از پرفروش ترين سريال نتفليكس 2021 و ركورددار تعداد تماشاگران نتفليكس شد. «بازي مركب» اولين سريال كره‌ اي است كه به صدر جدول تماشا در آمريكا رسيده و رتبه اول تعداد بيننده در ۹۰ كشور را كسب كرده است. سريال بازي مركب يا اسكوييد گيم (Squid Game) يك مجموعه اكشن، درام، ماجراجويي، هيجان انگيز و رازآلود كه توانسته امتياز بسيار خوب 8.3 را نيز از IMDB كسب كند.

سريال Squid Game 2021 داستان افرادي است كه هر كدام به نوعي در زندگي خود مشكل بزرگي دارند و براي جبران آن وارد بازي مرموزي مي شوند كه فقط يك برنده با جايزه 40 ميليون دلاري خواهد داشت.  به شما پيشنهاد مي كنيم حتما دانلود سريال بازي مركب و تماشاي آن را از دست ندهيد.

سريال والندر جوان (Young Wallander)

پرفروش ترين سريال نتفليكس 2021

نتفليكس، فصل اول اين سريال را به تهيه‌كنندگي Yellow Bird UK با حمايت كمپاني Banijay و بر اساس رمان هنينگ منكل (Henning Mankell) در ماه سپتامبر منتشر كرد. بازيگر سوئدي، آدام پالسون (Adam Pålsson)، در نقش كارآگاه مشهور به همراه ريچارد ديلين (Richard Dillane) و ليان بست (Leanne Best) در اين سريال بازي مي‌كنند. پالسون پس از بازي كنت برانا (Kenneth Branagh) در اقتباس شبكه بي‌بي‌سي از كتاب منكل (براي همين سريال در بريتانيا) رداي والندر را پوشيد.

اين سريال كه جزو بهترين سريال هاي نتفليكس 2021 است، داستان كارآگاه كرت والندر، كه در حال هدايت جرم و جنايت فزاينده اطرافش در سوئد امروزي است را به تصوير مي‌كشد. در فصل اول اين سريال، بعد از اين كه والندر نتوانست نوجواني را از يك حمله وحشتناك نجات دهد، مجبور شد ياد بگيرد كه با گناه خود كنار بيايد تا بتواند معماي جنايت را حل كند. كريس لانت (Chris Lunt) و مايكل اي واكر (Michael A. Walker) نويسندگان فصل دوم سريال هستند.

براي معرفي و نقد و بررسي انيميشن ويوو (Vivo) كليك كنيد.

سريال گمشده در فضا (Lost in Space)

پرفروش ترين سريال نتفليكس 2021

اينطور كه پيداست فصل سوم و پاياني سريال محبوب و پر طرفدار گمشده در فضا كه جزو بهترين سريال هاي خارجي جديد است، سال 2021 در شبكه نتفليكس به نمايش در مي آيد. يكي از محبوب‌ترين برنامه‌هاي علمي تخيلي نتفليكس به پايان خود نزديك مي‌شود. اين شبكه در سال 2021 فصل سوم و پاياني سريال Lost in Space را به علاقه مندان عرضه مي‌كند.

طبق گفته‌هاي زك استرين، تهيه كننده برنامه، قرار بر اين بوده تا اين مجموعه در سه فصل به نمايش در بيايد و فيلم نامه آن از همان ابتدا كامل بوده است. گمشده در فضا، داستان خانواده رابينسون است كه همراه با افراد ديگر در مكاني ناشناخته در فضا فرود مي‌آيند و خود را در معرض مشكلات گوناگون مي‌يابند.

ظاهرا زك استرين پس از پايان Lost in Space نيز همچنان همكاري خود را با نتفليكس ادامه مي‌دهد. طبق اخبار منتشر شده، وي يك قرار داد چند ساله را با اين شبكه امضا كرده و تهيه كنندگي مجموعه‌هاي بسياري را بر عهده گرفته است؛ البته محتواي اين برنامه‌ها هنوز به طور دقيق مشخص نيست.

فيلم سينمايي پاكسازي ابدي (the forever purge 2021)

سريال ريورديل (Riverdale)

پرفروش ترين سريال نتفليكس 2021

اين سريال بر اساس كميك‌هاي آرچي ساخته شده و داراي تمي راز آلود و تيره است. داستان در مورد ماجراهاي يك پسر جوان به نام آرچي و دوستانش است كه در شهر كوچكي به اسم «ريورديل» زندگي مي‌كنند.

اين شهر داراي ظاهري فانتزي و پر زرق و برق است، اما اسرار تاريكي در زير اين شهر نهفته‌ است كه عده‌اي به دنبال كشف آنها هستند. بعد از اينكه آرچي و دوستانش دبيرستان‌ را به پايان رساندند، هر كدام از آنها پا به مسير شخصي خودشان مي‌گذارند، شايد يكي دو نفرشان در ريورديل بمانند و شايد همه آنها از هم جدا شوند.

ولي در فصل پنجم قرار است شاهد يك پرش زماني حدودا ۵ ساله باشيم، يعني بعد از اينكه دانشگاه به پايان رسيد، قهرمان‌هاي سريال بعنوان بزرگسال به ريورديل بازخواهند گشت‌. اين يك تغيير بزرگ براي سريال ريورديل كه در ليست بهترين سريال هاي نتفليكس 2021 است خواهد بود و البته باعث ورود اين سريال به عصري جديد خواهد شد.

معرفي بهترين فيلم هاي ژانر درام 2020 و 2021 را در اين قسمت ببينيد.

سريال ويچر (The Witcher)

پرفروش ترين سريال نتفليكس 2021

لارن اس هيسريچ (Lauren S. Hissrich)، تهيه‌كننده سريال ويچر تأييد كرده است كه اين سريال در تاريخ 13 نوامبر سال 2019 براي فصل دوم تمديد شده بود، يعني پنج هفته پيش از آنكه فصل اول سريال ويچر در تاريخ بيستم دسامبر پخش شود.

سريال ويچر كه در ليست بهترين سريال هاي نتفليكس 2021 است، در ماه‌هاي ابتدايي 2021 پخش خواهد شد اما بايد به اين نكته هم توجه كرد كه در حال حاضر احتمالات و عوامل زيادي در تغيير اين تاريخ وجود دارند، عواملي مثل مكان‌هاي فيلم‌برداري و جلوه‌هاي ويژه تصويري. لازم به ذكر است كه ويروس كرونا نيز تغييرات زيادي روي فيلمبرداري و شروع توليد فصل 2 سريال ويچر داشته است.

چنين چيزي با توجه به آنكه اين شخصيت‌هاي در كتاب ويچر نيز حضور گسترده‌اي دارند مورد انتظار بود. اين بدان معناست كه ما قرار است در سال 2021 و با بازگشت گرالت، ينيفر و سيري چيزهاي بيشتري از اين سريال ببينيم.

به عنوان آخرين مورد فهرست بهترين و پرفروش ترين سريال هاي نتفليكس 2021 فصل اول سريال ويچر در اصل بر اساس مجموعه داستان‌هاي كوتاه آخرين آرزو (The Last Wish) نوشته شده است. هرچند، تهيه‌كننده اجرايي سريال يعني تامك بگينسكي در مصاحبه با سريال كاميك بوك گفته بود كه فصل يك سريال ويچر اقتباس مستقيمي از كتاب نخواهد بود.

انتظار مي‌رود كه در فصل دوم سريال ويچر داستان‌هاي متعددي از كتاب‌هاي مختلف ويچر برداشته شود، درست مثل چيزي كه در چند قسمت اول ديده شد. هيسريچ در مصاحبه‌اي با ديجيتال اسپاي بيشتر در اين رابطه صحبت كرد و وعده يك فصل دوم هيجان‌انگيزتر را داد. سريال ويچر يك داستان حماسي از سرنوشت و خانواده را روايت مي‌كند. گرالت يك شكارچي هيولاي تنهاست كه تلاش مي‌كند تا جايگاه خود را در دنيايي پيدا كند كه از هيولاهاي درونش بي‌رحم‌تر است.

سخن پاياني

ليست بهترين سريال هاي نتفليكس 2021 به پايان رسيد. به نظر شما كداميك از سريال‌هاي بالا موفقيت بيشتري كسب مي‌كنند؟ شما طرفدار كدام مجموعه هستيد؟ نظرات خود را با ما در بخش كامنت‌ها به اشتراك بگذاريد!

شما مي توانيد براي اطلاع از آخرين اخبار فيلم ها و سريال هاي روز دنيا از صفحه اصلي سايت ما ديدن كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.