جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

فيلم سينمايي پاكسازي ابدي (the forever purge 2021)

نقد و بررسي بهترين فليم ها و سريال هاي روز دنيا

فيلم سينمايي پاكسازي ابدي (the forever purge 2021)

۳۴ بازديد

فيلم پاك سازي ابدي

فيلم The Forever Purge 2021 محصول 2021 آمريكا است. فيلم  پاكسازي ابدي ترسناك و اكشن ناشناخته به كارگرداني اوراردو والريو گوت و نويسندگي خالق جيمز دموناكو است كه وي همچنين به همراه جيسون بلوم و مايكل بي تهيه كنندگي كرده است. اين قسط پنجم در است پاكسازي حق راي دادن و عاقبت به طور مستقيم 2016 در انتخابات سال: تصفيه . در اين فيلم بازيگران آنا د لا رگورا ، تنوچ هورتا ، جاش لوكاس ، كسيدي فريمن ، لون رامبين ، الخاندرو اددا و ويل پاتون بازي مي كنند ، و گروهي از دامداران را دنبال مي كند كه پس از پايان تعداد زيادي از افراد به ارتكاب جنايات و قتل ها ، فرار مي كنند.


فيلم پاك سازي ابدي

فيلم The Forever Purge 2021 محصول 2021 آمريكا است. فيلم  پاكسازي ابدي ترسناك و اكشن ناشناخته به كارگرداني اوراردو والريو گوت و نويسندگي خالق جيمز دموناكو است كه وي همچنين به همراه جيسون بلوم و مايكل بي تهيه كنندگي كرده است. اين قسط پنجم در است پاك سازي حق راي دادن و عاقبت به طور مستقيم 2016 در انتخابات سال: تصفيه . در اين فيلم بازيگران آنا د لا رگورا ، تنوچ هورتا ، جاش لوكاس ، كسيدي فريمن ، لون رامبين ، الخاندرو اددا و ويل پاتون بازي مي كنند ، و گروهي از دامداران را دنبال مي كند كه پس از پايان تعداد زيادي از افراد به ارتكاب جنايات و قتل ها ، فرار مي كنند.

 

درباره فيلم The Forever Purge

داستان فيلم The Forever Purge در ادامه وقايع رخ داده در قسمت قبلي اين فرنچايز با عنوان The Purge: Election Year تعريف مي‌شود. در فيلم قبلي اين فرنچايز شاهد آن بوديم كه كاراكترهاي آن با موفقيت توانستند مراسم پاكسازي‌هاي بعدي را به كل لغو كنند.

فيلم The Forever Purge داستان دو كاراكتر با نام‌هاي آدلا و خوان را تعريف مي‌كند كه با فرار كردن از دست كارتل مواد مخدر، خود را در مزرعه‌اي در تگزاس پيدا مي‌كنند. در اين مكان، آن‌ها در دام گروهي مي‌افتند كه قصد دارند علي‌رغم لغو شدن مراسم پاكسازي، همچنان به صورت غيرقانوني به اين مراسم ادامه داده و با به قتل رساندن اين زوج جوان، اين دو نفر و تمام كساني كه سد راهشان شوند را از بين ببرند.

اين فيلم حكايتي از همكاري مردم آمريكاي لاتين با آمريكايي‌ها، جهت غلبه كردن بر نااميدي و شكست دادن افراد فاسد مي‌باشد.

نقش كاراكترهاي آدلا و خوان را در اين فيلم، به ترتيب آنا د لا رگه‌را (Ana de la Reguera) و تنوچ هورتا (Tenoch Huerta) ايفا كر‌ده‌اند.

بررسي فصل دوم سريال ديدن (See 2) و تاريخ انتشار آن را اينجا ببينيد.

بازيگران فيلم پاكسازي ابدي 2021

فيلم سينمايي پاكسازي ابدي

Ana de la Reguera , Cassidy Freeman , Josh Lucas , Will Patton از جمله بازيگران فيلم The Forever Purge هستند.

  • آنا د لا رگورا در نقش آدلا
  • Tenoch Huerta در نقش خوان
  • جاش لوكاس در نقش ديلن تاكر
  • كسيدي فريمن در نقش كسي تاكر
  • لون رامبين در نقش هارپر تاكر
  • الخاندرو اددا به عنوان TT
  • ويل پاتون در نقش كاليب تاكر

دانلود و نقد فيلم رستگاري در شاوشنگ - The Shawshank Redemption را از اين لينك ببينيد.

خلاصه داستان فيلم The Forever Purge 2021

فيلم پاكسازي ابدي

هشت سال پس از انتخابات رياست جمهوري شارلين روان ، پدران بنيانگذار جديد آمريكا (NFFA) كنترل دولت ايالات متحده را دوباره بدست آوردند و پاكسازي سالانه را با قوانين اصلي خود دوباره به كار گرفتند . برتري سفيد و ذات گرايي پس از انتخاب مجدد آنها در سراسر كشور افزايش يافته است ، و بسياري از افراد خارج از حزب حاكم نگران اين هستند كه تصفيه آينده به شكست تبديل شود. زن و شوهر مهاجر متاهل خوان و آدلا هنگام فرار از يك كارتل مواد مخدر مكزيكي و ساختن زندگي جديد ، به طور غيرقانوني از مرز تگزاس عبور مي كنند و زندگي جديدي را ايجاد مي كنند ، در حالي كه خوان در مزرعه خانواده تاكر به عنوان يك مزرعه كار مي كرد و آدلا در نزديكي آستين كار مي كرد .

ده ماه بعد ، در آستانه پاكسازي سالانه بعدي ، خوان و آدلا براي محافظت از آنها به يك جامعه مهاجر در پشت يك پناهگاه ديواري با امنيت مسلح پيوستند.

معرفي 10 تا از بهترين فيلم هاي اكشن 2021

تريلر فيلم

در اين قسمت تريلر فيلم سينماي پاك سازي ابدي را با لينك مستقيم در اختيار شما قرار مي دهيم.

فيلم the forever purge

مشاهده تريلر فيلم  The Forever Purge

تاخير در زمان اكران فيلم The Forever Purge

تأخير در تاريخ اصلي ژوئيه سال 2020 به دليل همه گيري COVID-19  با نمايش تئاتر در 2 جولاي 2021 توسط Universal Pictures منتشر شد . بيش از 23 ميليون دلار در سراسر جهان فروش داشته است و مانند نمونه هاي قبلي خود انتقادات مختلفي را از منتقدان دريافت كرده است ، آنها صحنه هاي اكشن و سبك بصري آن را تحسين مي كنند ، اما از فيلمنامه و شخصيت هاي توسعه نيافته آن و همچنين تبليغ واعظ از موضوعات اجتماعي انتقاد مي كنند. اين ششمين فيلم در ابتدا به عنوان قسمت آخر اين امتياز ارائه شد و در حال ساخت است.

همراهان گرامي لطفا نظرات خودتان را با ما به اشتراك بگذاريد.

شما مي توانيد براي دانلود و بررسي فيلم هاي روز دنيا از صفحه اول سايت ما ديدن كنيد.

منبع: https://wyky.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.