پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

پرفروش ترين انيميشن هاي سال 2020

نقد و بررسي بهترين فليم ها و سريال هاي روز دنيا

پرفروش ترين انيميشن هاي سال 2020

۳۹ بازديد

پرفروش ترين انيميشن هاي 2020

شروع سال 2020 با يك مهمان ناخوانده همراه شد كه بسياري از برنامه هاي از پيش تعيين شده را دچار تغيير كرد، شيوع كرونا برنامه بسياري از اكران فيلم ها را نيز تغيير داده و تاريخ اكران بسياري ديگر را در هاله ابهام برده كه آيا اكران خواهند شد يا خير ؟ در اين مقاله تصميم دارد پرفروش ترين انيميشن هاي 2020 را معرفي كند، تعدادي از اين انيميشن ها تا كنون اكران شده و بسياري در برنامه اكران قرار دارند اميدواريم كه همچون سال هاي قبل تماماً اكران شوند تا بتوانيم از تماشاي آنها لذت ببريم.

پرفروش ترين انيميشن هاي 2020

شروع سال 2020 با يك مهمان ناخوانده همراه شد كه بسياري از برنامه هاي از پيش تعيين شده را دچار تغيير كرد، شيوع كرونا برنامه بسياري از اكران فيلم ها را نيز تغيير داده و تاريخ اكران بسياري ديگر را در هاله ابهام برده كه آيا اكران خواهند شد يا خير ؟ در اين مقاله تصميم دارد پرفروش ترين انيميشن هاي 2020 را معرفي كند، تعدادي از اين انيميشن ها تا كنون اكران شده و بسياري در برنامه اكران قرار دارند اميدواريم كه همچون سال هاي قبل تماماً اكران شوند تا بتوانيم از تماشاي آنها لذت ببريم.

انيميشن Soul

پرفروش ترين انيميشن هاي 2020

انيميشن Soul بزرگترين انيميشن امسال و پرحاشيه‌ترين و احتمالا پرجايزه‌ترين انيميشن سال ۲۰۲۰ و از پرفروش ترين انيميشن هاي سال 2020 است. اين انيميشن كه جادوي دوم پيكسار در سال جديد بود سرنوشت تجاري بهتري نسبت به Onward پيدا كرد، دنيا در زماني كه Soul قصد اكران آنلاين داشت با مساله كرونا بيشتر آشنا شده بود و مي‌توانست برخي بحران‌ها را رد كند. در واقع آمادگي ديزني براي اكران آنلاين يك اثر سينمايي بزرگ در زمان اكران Soul بسيار بيشتر از زمان اكران Onward بود و تبليغات گسترده‌تر وبهتري براي اين اثر شد.

مردي به نام جو گارنر دقيقا در شبي كه چند قدم مانده تا به آرزوي زندگي‌اش برسد، به ديار باقي مي‌شتابد و در واقع به كما مي‌رود و از عالمي برزخ مانند سر در مي‌آورد. او مي‌خواهد هر طور شده به زندگي برگردد و براي اين كار بايد به روح دنيا نيامده‌اي كمك كند تا هدف خودش را از زندگي كردن دريابد و به كره خاكي بيايد.

بررسي فصل دوم سريال ديدن (See 2) و تاريخ انتشار آن

انيميشن WolfWalkers

پرفروش ترين انيميشن هاي 2020

انيميشن Wolfwalkers از پرفروش ترين انيميشن هاي سال 2020 ساخته جديد استوديو كوچك ايرلندي يعني كارتون سالون است كه طي سالهاي اخير در صنعت انيميشن سازي خوش درخشيده و توانسته آثار دو بعدي بسيار جذابي را پديد بياورد. Wolfwalkers اما بهترين اثر آنها در كارنامه هنري‌شان است و به جرات مي‌توان گفت جزو انيميشن‌هاي برتر چند سال اخير به شمار مي‌رود.

در اين قصه فولكوريك مانند، ما با شهري روبرو هستيم كه در جوار جنگلي قرار دارد و لرد اين شهر كه با استفاده از مذهب بر مردم حكمراني مي‌كند، مي‌خواهد تمامي گرگ‌هاي جنگل كناري از بين بروند. شكارچي گرگي براي اين كار انتخاب شده و دختر اين شكارچي در جنگل، با دختري هم سن و سال خودش روبرو مي‌شود كه شب‌ها گرگ است و روزها يك دختربچه شر و شيطان. او راز گرگ‌هاي جنگل را مي‌فهمد و برايش سوال مي‌شود كه واقعا گرگ واقعي چه كسي است؟

كارتون The Willoughbys

پرفروش ترين كارتون هاي 2020

انيميشن ويلوبيز جزو جواهرات كوچك سال ۲۰۲۰ به شمار مي‌آيد كه زياد به چشم نيامد. انيميشني با داستاني كاملا مريض! خنده‌دار و جذاب كه روايتگر خانواده ويلوبي‌ها است. اين خانواده پدر و مادري مثلا عاشق دارد كه اصلا و ابدا به فرزندان خود توجهي ندارند و دائما در حال قربان صدقه رفتن يكديگر هستند. اين مساله گويا در اين خانواده ارثي است، اما بچه‌هاي اين زوج ديوانه و رواني تصميم مي‌گيرند كه از شر پدر و مادرشان خلاص شوند. كشمكش و داستاني كه اين بچه‌ها با والدين خود دارند و مصيبت‌هايي كه بعدتر برايشان پيش مي‌آيد و از همه مهم‌تر، پايان بندي به شدت ديوانه وار انيميشن كاري كرده كه ويلوبي‌ها بعد از تماشا در ذهن مخاطب حك شود.

Justice League Dark: Apokolips War

پرفروش ترين كارتون هاي 2020

دنياي سينمايي انيميشن DC بعد از چند سال در اثر آپوكاليپس وار به ايستگاه پاياني خود رسيد و اين پايان باشكوه و عظيم توانسته تمام اشتباهات DC در دنياي سينمايي را جبران كند. بعد از بيش از ۲۰ انيميشن و داستان دنباله‌داري كه در بين قصه‌هاي مختلف كاراكترهاي محبوبي چون بتمن و سوپرمن و كنستانتين و فلش و… برقرار شد، آپوكاليپس وار مي‌تواند همه قصه‌ها را به هم گره بزند و بدون آنكه قضيه ماستمالي يا سر و ته به هم رساندن به نظر بيايد، داستان اين سري را تمام كند.

انيميشن آپوكاليپس وار يك جادوي شگفت انگيز براي تمامي طرفداران كميك بوك است و مارول و دي سي ندارد! كسي نيست كه با دنياي ابرقهرماني انس گرفته باشد و با اين انيميشن به هيجان نيايد. تقريبا هر كاراكتري كه فكرش را بكنيد در آپوكاليپس وار وجود دارد و نقش خودش را ايفا مي‌كند.

فيلم سينمايي پاكسازي ابدي (the forever purge 2021)

فيلم Jiang Ziya

پرفروش ترين كارتون هاي 2020

چيني‌ها در سال ۲۰۲۰ به خاطر ويروس كرنا لكه ننگي از خودشان بر دنيا برجاي گذاشتند و بسياري از مردم را تبديل به ماشين‌هاي پرتاب نفرين به سمت خود كردند! اما چيني‌ها در اين سال توانستند در دنياي سينما و انيميشن تقريبا خوش بدرخشند. فيلمي چون ۸۰۰ كه پرفروش‌ترين فيلم سال ۲۰۲۰ به حساب مي‌آيد و محصول اين كشور است تا انيميشن Jiang Ziya كه جزو ده فيلم پرفروش سينماي جهان در سال ۲۰۲۰ شمرده مي‌شود و نويدبخش ساخت يك دنياي سينمايي انيميشني در سينماي چين است.

اين انيميشن در اكران جهان نام Jiang Ziya: Legend of Deification  را با خود به يدك كشيد تا مخاخطب جهاني بيشتر با آن ارتباط برقرار كند چرا كه جينگ ژيا جزو شخصيت‌هاي اساطيري – تاريخي چيني به حساب مي‌آيد و اين درست كه براي كودكان چيني شناخته شده است اما براي اكثريت مردم جهان كاراكتري گنگ و ناشناخته است.

The Croods 2

پرفروش ترين كارتون هاي 2020

خانواده كرود بعد از چند سال دوباره به سيناها برگشتند. اين اثر جزو معدود انيميشن‌هايي بود كه در دوران اوج شيوع ويروس كرونا بازهم در وهله اول در سينماها به اكران در نيامد و پس از مدتي راهش به اكران انلاين باز شد. كرودز ۲ از قسمت اول خود بهتر ظاهر مي‌شود و جزو معدود دنباله‌هايي است كه مي‌تواند بر اثر اصلي خود فائق بيايد و پا به پاي آن مخاطبان را راضي نگه دارد و توجه‌شان را جلب كند.

در قسمت دوم بازهم شاهد ماجراجويي‌هاي خانواده كرود در عصر عجر هستيم، خانواده‌اي متشكل از افرادي ديوانه! كه به شدت هواي همديگر را دارند و تنها فكر و ذكرشان بقا در دنياي وحشي و بي‌رحم عصر حجر است. در اين قسمت آنها با خانواده‌اي روبرو مي‌شوند كه مدرن‌تر زندگي مي‌كنند و آرمان‌هاي متفاوتي نسبت به آنها دارند. تضاد بين دو خانواده هسته اصلي شكل دهنده قصه بامزه كرودز ۲ است.

معرفي و نقد و بررسي انيميشن ويوو (Viv)

The SpongeBob Movie: Sponge On The Run

پرفروش ترين انيميشن هاي 2020

باب اسفنجي جديد نيز بعد از كش و قوس‌هاي فراوان در نهايت به اكران آنلاين رضايت داد.اين كاراكتر فوق محبوب كه در كشور ما نيز از موفقيت بسيار زيادي بين مخاطبين كوچك و بزرگ بهره‌مند است، در انيميشن جديد سينمايي خود به همراه دوست هميشگي‌اش يعني پتريك، درگير نجات گري (حلزون خانگي خود) از دست پادشاه درياها مي‌شود. در اين سفر اوديسه وار اين دو دوست، كاراكترهاي زيادي سر راهشان سبز مي‌شوند كه عجيب و غريب ترين آنها كله كيانوريوز است كه در نقش يك بوته خاردار ظاهر مي‌شود!

انيميشن باب اسفنجي برخلاف قسمت قبلي سينمايي خود گرافيك متفاوتي را براي يك اثر سه بعدي پيش گرفته كه تصميم بسيار بهتر و درست‌تري بوده است. اين بار تكنيك به كار رفته در انيميشن سه بعدي جديد بسيار تداعي كننده طراحي هميشگي سريال دوست داشتني اين سري است و از نظر فني، سازندگان نبوغ خودشان را نشان داده‌اند. صداپيشگان نيز كار خود را به نحو احسنت انجام داده‌اند و صداهاي هميشگي و دوست داشتني كاراكترها در اين اثر سينمايي نيز وجود دارد.

منبع: https://www.plaza.ir/mag/140005/209360/best-animated-movies-2020-2019/

سخن آخر

ممنون از شما كه تا اين مقاله با ما همراه بوده ايد، اميدواريم كه مقاله معرفي پرفروش ترين انيميشن هاي 2020 كه امتياز خوبي از طريق تماشاگران خود بدست آورده اند مورد پسند شما واقع شده باشد، لطفا نظرات خودتان را براي ما بنويسيد.

براي بررسي فيلم ها و انيميشن هاي روز دنيا از صفحه اول سايت ما ديدن كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.